اسباب بازی لگو ماشین قابلیت ظبط و پخش صدا را دارد

بازی با چنین اسباب بازی هایی به کودکان کمک می کند ورزش کنند، استخوان ها و ماهیچه ها را تقویت کنند و به آمادگی جسمانی کمک کنند.

پرتاب و گرفتن توپ و فریزبی می تواند هماهنگی دست و چشم را بهبود بخشد. طناب زدن (که پرش نیز نامیده می شود) و بازی با کیف پا می تواند تعادل را بهبود بخشد.

اسباب بازی لگو ماشین که قطعات کوچکی دارند، مانند این عناصر لگو، طبق قانون در برخی کشورها ملزم به هشدار در مورد خطر خفگی هستند.
بسیاری از کشورها استانداردهای ایمنی را تصویب کرده اند که انواع اسباب بازی های قابل فروش را محدود می کند. بیشتر این موارد به دنبال محدود کردن خطرات بالقوه مانند خفگی یا خطرات آتش سوزی هستند که می تواند منجر به آسیب شود.

کودکان، به ویژه کودکان بسیار کوچک، اغلب اسباب بازی ها را در دهان خود قرار می دهند، بنابراین مواد مورد استفاده در ساخت اسباب بازی ها برای جلوگیری از مسمومیت تنظیم می شود.

مواد همچنین برای جلوگیری از خطرات آتش سوزی تنظیم می شوند. بچه ها هنوز یاد نگرفته اند که تصمیم بگیرند چه چیزی ایمن و چه چیزی خطرناک است، و والدین همیشه به همه موقعیت های ممکن فکر نمی کنند، بنابراین هشدارها و قوانینی مانند این در مورد اسباب بازی ها مهم هستند.

هر کشوری قوانین خاص خود را برای ایمنی اسباب بازی ها دارد. اما از زمان جهانی شدن و بازاسباب بازی

شدن بازارها، اکثر آنها سعی می کنند قوانین خود را هماهنگ کنند. رایج ترین اقدام برای کودکان خردسال گذاشتن اسباب بازی در دهان آنهاست.

به همین دلیل بسیار مهم است که مواد شیمیایی موجود در نقاشی ها و سایر مواد مورد استفاده در محصولات کودکان را تنظیم کنید.

 

کشورها یا مناطق تجاری مانند اتحادیه اروپا به طور مرتب لیست هایی را برای تنظیم مقادیر یا ممنوعیت مواد شیمیایی در اسباب بازی ها و محصولات نوجوانان منتشر می کنند.

مسائل ایمنی اسباب بازی در مورد رنگ سربی نیز مطرح شده است. برخی از کارخانه‌های اسباب‌بازی، زمانی که پروژه‌ها برای آنها بزرگ می‌شود، تولید را به کارخانه‌های کمتر شناخته شده، اغلب در کشورهای دیگر، برون سپاری می‌کنند.

اخیراً عده ای در چین بودند که باید به آمریکا بازگردانده می شدند. ممکن است پیمانکاران فرعی به دقت زیر نظر گرفته نشوند و گاهی از روش های ساخت و ساز نامناسب استفاده کنند.

دولت ایالات متحده، همراه با فروشگاه‌های انبوه، اکنون شرکت‌ها را ملزم می‌کنند تا محصولات خود را قبل از اینکه در قفسه‌ها قرار بگیرند، به آزمایش بگذارند.