استفاده از زغال فشرده طراحی در خط ریلی راه آهن

یک کوره زغال چوب اصلاح شده هم برای حرارت درمانی و هم برای تولید زغال چوب ایجاد شد. طراحی یک کوره اصلاح شده برای حرارت درمانی با تمرکز بر ایمنی و تمیزی، به علاوه تولید زغال چوب با کیفیت خوب دو ورودی در کوره برای تولید مناسب زغال چوب و درمان حرارتی طراحی شده است.

یک دیوار مانع طراحی شده برای گازهای مضر بین کوره های زغال فشرده طراحی مجاور برای درمان حرارتی ایمن نصب شد. علاوه بر این، یک جمع کننده گرد و غبار ریز برای حذف گرد و غبار ریز تولید شده در طول تولید زغال چوب نصب شد.

برای تایید ایمنی کوره، گرد و غبار ریز و گازهای مضر مانند مونوکسید کربن (CO)، دی اکسید کربن (CO2)، دی اکسید نیتروژن (NO2) و رادون (Rn) پس از فرآیند ذغال‌سازی اندازه‌گیری شدند.

کیفیت زغال چوب تولید شده در کوره حرارت درمانی نیز مورد بررسی قرار گرفت. برای ارزیابی کیفیت زغال چوب، برخی از خواص فیزیکی و نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل تقریبی با استفاده از استانداردهای کره ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

اندازه گیری مواد مضر و گرد و غبار ریز در کوره زغال چوب اصلاح شده با معیار قانون حفاظت از هوای پاک وزارت محیط زیست در کره مطابقت دارد.

زغال

علاوه بر این، تفاوت قابل‌توجهی در ویژگی‌های ماهانه زغال چوب تهیه شده از کوره حرارتی وجود نداشت و ویژگی‌های زغال چوب نیز با مقادیر مرجع خدمات جنگل کره مطابقت داشت.

برداشتن قله کوه در دهه 1970 به عنوان جایگزینی ارزان برای استخراج زیرزمینی آغاز شد. در حال حاضر برای استخراج زغال سنگ عمدتاً در کوه های آپالاچی ایالات متحده، در ایالت هایی از جمله ویرجینیا، ویرجینیای غربی، تنسی و کنتاکی استفاده می شود.

MTR احتمالا بحث برانگیزترین تکنیک استخراج زغال سنگ است. پیامدهای زیست محیطی رادیکال و شدید است. آبراهه ها قطع شده یا توسط پر شدن دره آلوده می شوند.

زیستگاه ها نابود می شوند. محصولات جانبی سمی حاصل از استخراج معدن و فرآیندهای انفجاری می توانند به آبراه های محلی تخلیه شده و هوا را آلوده کنند.

بیشتر ذخایر زغال سنگ جهان در اعماق زمین مدفون است. استخراج زیرزمینی که گاهی اوقات استخراج عمیق نیز نامیده می‌شود، فرآیندی است که زغال‌سنگ را از عمق زیر سطح زمین بازیابی می‌کند گاهی اوقات تا 300 متر (1000 فوت).

معدنچیان برای رسیدن به اعماق معدن با آسانسور به پایین چاه معدن می روند و با ماشین آلات سنگینی کار می کنند که زغال سنگ را استخراج کرده و آن را به بالای زمین منتقل می کند.

اثرات زیست محیطی فوری استخراج زیرزمینی کمتر از استخراج سطحی به نظر می رسد. اضافه بار کمی وجود دارد، اما عملیات استخراج زیرزمینی باطله های قابل توجهی بر جای می گذارد