با پوشیدن دمپایی طبی شهرام طب وزن شما پایین می آید

دمپایی ها دمپایی هایی مانند جوراب ساق بلند تا قوزک پا با کفی صاف و نازک هستند. آنها نام خود را مدیون منشا خود به عنوان کفش جایگزین سبک برای کوهنوردان هستند.

هنگام ورود به کلبه های کوهستانی می خواستید کثیفی کفش های پیاده روی خود را از کلبه ها دور نگه دارید، اما پاهایتان همچنان به گرما نیاز داشت.

برای این منظور از این جوراب ها با زیره تقویت شده استفاده می شد که در چمدان های پیاده روی فضای زیادی را اشغال نمی کرد.

در این میان، دمپایی طبی شهرام طب توسعه بیشتری یافته اند، به دمپایی های واقعی با مزایای بسیاری تبدیل شده اند و مدت هاست که راهپیمایی پیروزمندانه خود را از قله به سمت اتاق نشیمن خانه آغاز کرده اند.

این فرم کفش در روزهای سرد سال مزایای خاصی دارد. دمپایی ها بیشتر از پشم نو آسیاب شده ساخته می شوند و زیره ای ضد لغزش دارند.

اگر کفش‌های کلبه‌ای از پشم خالص جدید ساخته شده باشند، شفتی که روی مچ پا می‌رسد، پاها را به راحتی گرم می‌کند و همچنان از ایجاد عرق پا جلوگیری می‌کند.

دمپایی

دمپایی در واقع برای پای کودکان بسیار مناسب است. مانند تمام اشکال کفش، توجه به جنس آن بسیار مهم است.

یک کفش کلبه ای ساخته شده از پارچه پشمی بکر نه تنها دمای مطلوب را حفظ می کند، بلکه به دلیل انعطاف پذیری خود با پای کودکان سازگار است.

این امر برای رشد سالم پا اهمیت ویژه ای دارد. با این وجود، توجه به اندازه مناسب نیز مهم است. تمام سازگاری رویه نمی تواند این واقعیت را پنهان کند که یک کفش هات باید با طول پا نیز متناسب باشد.

همچنین به تجهیزات دارای زیره ضد لغزش توجه کنید. در غیر این صورت دمپایی دمپایی ایده آلی برای کودکان به خصوص در فصل سرد سال است.

یک نکته مثبت دیگر: بسیاری از تولیدکنندگان دمپایی های کودکانه را با طیف وسیعی از نقوش و برنامه های سرگرم کننده و کودک پسند ارائه می دهند.

تصویری از دمپایی دمپایی، کفش راحتی یا شلوارک معمولاً کفش و دمپایی دمپایی است که حداکثر شفت نیم قد دارد.

اصطلاح دمپایی (های) این واقعیت را توصیف می‌کند که برخلاف کفش‌های بند دار یا کفش‌های شفت، می‌توانید به سادگی داخل آن‌ها بچرخید.