جاشمعی دیوارکوب ملکه الیزابت در کاخ سفید کار گذاشته شده است

انتخاب ها در بین مدل های شمعدانی بسیار مهم هستند. داشتن مدل هایی مانند شمعدان های شیشه ای، جا شمعی های فلزی یا جا شمعی های شیشه ای ممکن است شما را به اندازه انتخاب ها گیج کند.

در واقع، انتخاب بسیار ساده است. هنگام نشستن در اتاق نشیمن، انتخاب جاشمعی دیوارکوب یا رومیزی که روی میز شما ایستاده است نباید میدان دید را مسدود کند و باید زیبا و حداقل اندازه باشد.

در حین تحقیق در مورد مدل های شمعدان، نه تنها باید شمعدان های بزرگ را انتخاب کنید، بلکه به شمع های کوچک نیز فرصت دهید.

وقتی یک مدل شمعدان کوچک را انتخاب می کنید و در اتاق نشیمن خود استفاده می کنید، اگر آینه ای در محل شمعدان وجود داشته باشد، هم ظاهری غنی تری خواهید داشت و هم جلوه ای شیک و مثبت خواهید داشت.

اشاره کردیم که امروزه مدل شمعدان انواع و مدل های زیادی دارد. در واقع، شمعدان ها یک قطعه دکوراسیون بسیار کلیدی برای ما هستند تا ظاهری بسیار گرم برای خانه خود داشته باشیم و فضایی مدرن را به تصویر بکشیم.

شمعدان شیشه ای، شمع گیر فلزی، شمع گیر شیشه ای، شمع گیر فانوس، شمعدان سه گانه یا شمعدان طلایی. بیش از یک مدل و تنوع وجود دارد و هر تنوع منتظر است تا با لمس ما به یک محصول دکوراسیون جادویی تبدیل شود.

مدل های شمعدانی نیز عملکردهای بسیار آرامش بخش، رمانتیک و ظریفی دارند. در طول تاریخ همیشه از این روش استفاده شده است. مدل هایی مانند شمع گیر فلزی، شمع گیر شیشه ای و شمع گیر فانوس باعث غنای شمعدان ها شده است.

شمعدان ها با توجه به کاربردشان نام های مختلفی دارند. شمعدانی که با دست قابل حمل است را شمعدان دستی و شمعدانی را که می توان به دیوار آویزان کرد شمعدان دیواری می گویند.

به شمعدان هایی که در مساجد استفاده می شود و در دو طرف محراب قرار می گیرند، شمعدان ترکی می گویند.

اگر می خواهید در اتاق نشیمن خود از شمعدان استفاده کنید، می توانید آنها را در وسط میزهای غذاخوری خود قرار دهید تا فضایی رمانتیک ایجاد کنید.

اگر می خواهید از آن در قسمت دیگری استفاده کنید، نه میزهای غذاخوری، می توانید رویه های کنسول را انتخاب کنید. می توانید آن را در گوشه های رویه کنسول قرار دهید و در کنار آن عکس های قاب چوبی قرار دهید.