جاکلیدی پلاستیکی قابلیت تبدیل به کلید را دارد

آیا اغلب یک «نازک زدن» انجام می‌دهید تا ببینید آیا در هنگام خروج از خانه همه چیزهایی را که نیاز دارید دارید یا خیر؟

به جای اینکه جیب هایتان را چک کنید تا بفهمید تلفن، کلیدها و کیف پولتان در آنجا هستند، چرا EDC خود را یکپارچه نمی کنید؟

با نگه داشتن EDC خود روی یک جاکلیدی پلاستیکی می توانید مطمئن شوید که همه چیز مورد نیاز خود را دارید. برای بررسی اینکه آیا تک تک چیزها آنجا هستند یا نه، مجبور نیستید در جیب خود احساس کنید.

برای ایمن نگه داشتن کیف پول خود: همیشه خطر نگهداری کیف پول در جیب شما وجود دارد. جیب برها در تشخیص طرح کلی درشت دو تایی حجیم شما حرفه ای هستند.

برای ایمن نگه داشتن کیف پول خود از جیب برها، آن را با یک جاکلیدی کارابین به حلقه کمربند خود ببندید. وقتی جیب بری سعی می کند کیف پول شما را بدزدد، نمی تواند از آن فرار کند زیرا به کمربند شما قلاب شده است.

مردم تمایل دارند برای شیک‌تر جلوه دادن جاکلیدی‌ها، زیورآلات به جاکلیدی‌های خود اضافه کنند. این تزیینات در طیف گسترده ای از طرح ها وجود دارد، با این حال، چیزی که آنها را به هم مرتبط می کند این است که قرار است نشان دهند صاحب آن کیست.

جاکلیدی

به عنوان مثال، افرادی که می‌خواهند به مردم اطلاع دهند (یا نشان دهند) کجا کار می‌کنند، می‌توانند لوازم جانبی را به لوگوی شرکت خود متصل کنند.

وقتی صحبت از کارهایی می شود که می توانید با جاکلیدی خود انجام دهید، لیست بی پایان است. در اینجا چند تکه و باب وجود دارد که می توانید به جاکلیدی خود وصل کنید، تا بتوانید در صورت نیاز آنچه را که به دنبالش هستید بیابید:

جاکلیدی شما می‌تواند کلیدهای شما را کنار هم نگه دارد، بنابراین دیگر نیازی به سر و کله زدن ندارید. بدیهی است که کلیدهای شما بخشی از حمل و نقل روزمره شما را تشکیل می دهند، زیرا در غیر این صورت چگونه می توانید وارد خانه خود شوید؟

از آنجایی که کلیدها کوچک هستند، بهتر است آنها را به چیزی وصل کنید که به راحتی آن را تشخیص دهید، مانند جاکلیدی. با نگه داشتن کلیدهای خود روی جاکلیدی، می توانید کلیدهای خود را سریع پیدا کنید و مطمئن شوید که هرگز بدون کلید خانه خود را ترک نکنید.

یک چراغ قوه روی دسته کلید خود نگه دارید چه کسی می داند چه زمانی به آن نیاز خواهید داشت. چراغ قوه چیزی است که هر روز به آن نیاز ندارید.

اما در صورت خاموشی از داشتن آن خوشحال خواهید شد. بعلاوه، در صورتی که در تاریکی برای باز کردن قفل در با مشکل مواجه هستید، می توانید روی چراغ قوه خود حساب کنید تا وضعیت را روشن کند.