جراحی که از چسب آکواریوم سفید کاسپین برای چسباندن استخوان شکسته شده استفاده نمود

وقتی نوبت به چسباندن یک چیز به چیز دیگر می‌رسد، ممکن است از اینکه بدانید چسب‌های متنوعی در دسترس هستند، تعجب خواهید کرد. سوپرچسب، سیمان و اپوکسی تنها تعدادی از آنها هستند.

اما هیچ یک از آنها معادل درزگیر چسب آکواریوم سفید کاسپین نیستند. سیلیکون مزایای زیادی دارد که آن را به چسبی مناسب برای آکواریوم تبدیل می کند. ایمن، انعطاف پذیر و بادوام برای سال ها بدون استفاده مجدد است.

اما چیزی که سیلیکون را بسیار مفید می کند این است که یکی از معدود چسب هایی است که می تواند به شیشه بچسبد. از آنجایی که ماده اصلی آکواریوم است، این چسب برای آکواریوم ایده آل ترین است.

با این حال، از آنجا که ما در یک محیط مرطوب کار می کنیم، یک عامل مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. برخلاف چسب فوق العاده، سیلیکون آکواریوم فورا نمی چسبد. در عوض، هنگام استفاده به آرامی خشک می شود. این فرآیند پخت نامیده می شود و معمولاً حدود هفت روز طول می کشد تا کاملاً خشک و چسبانده شود.

تشخیص اینکه سیلیکون شما هنوز درمان شده است بسیار آسان است زیرا در لمس احساس خیس شدن می کند و اغلب بوی نمک یا چیپس سرکه می دهد.

متأسفانه سیلیکون هنگام استفاده در زیر آب خشک نمی شود. عاملی که باعث خشک شدن آن می شود هوا است. مهمتر از آن: سیلیکون برای آکواریوم ایمن در نظر گرفته نمی شود تا زمانی که به طور کامل درمان شود.

در برخی موارد، اگر آکواریوم شما از قبل راه اندازی شده باشد، این می تواند مشکل ساز باشد.

برای اعمال سیلیکون به مخزن خود، باید آکواریوم خود را خالی کنید. اگر از قبل ماهی در مخزن خود دارید، کار شما کمی دشوارتر است. در حالی که منتظر خشک شدن سیلیکون در مخزن خود هستید، باید مکان دیگری برای نگهداری ماهی خود پیدا کنید.

چسب

اگر به چسب بادوام برای شیشه نیاز دارید، سیلیکون واقعا بهترین راه حل است. پس از پخت تا سالها بدون هیچ مشکلی در جای خود باقی می ماند. با این حال، مهم ترین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که سیلیکون محل ساخت و ساز و این سیلیکون یکسان نیستند.

سیلیکون هایی که برای ساخت و ساز استفاده می شوند ممکن است برای شما مناسب نباشند. استفاده از نوع نامناسب سیلیکون در آکواریوم می تواند ماهی شما را بکشد!

آره. همه سیلیکون ها برای استفاده در آکواریوم ایمن نیستند.

اما استرس نداشته باشید! در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد انتخاب سیلیکون آکواریوم ایده آل برای آکواریوم خود بدانید، از جمله بهترین ها برای آکواریوم شما!

بنابراین، برای یافتن همه چیزهایی که باید در مورد سیلیکون آکواریوم بدانید، ادامه دهید.