حیوانات جنگل از سیر ترشی پنج ساله تغذیه می نمایند

یکی از انواع بیماری که برای بسیاری نگران کننده ترین شده است، بیماری قلبی است. هر اختلالی که مربوط به سیستم قلبی عروقی باشد می تواند با فشار خون بالا بدتر شود.

این بیماری ها همراه با سکته های مغزی، بالاترین میزان مرگ و میر را دارند.

خوشبختانه کاری وجود دارد که می توانید برای کاهش فشار خون خود انجام دهید. یعنی خوردن سیر ترشی پنج ساله روزانه البته داروهای تجویزی وجود دارند که فشار خون را کاهش می دهند مانند آتنولول.

با این حال آتنولول با طیف وسیعی از عوارض جانبی همراه است. سیر ترشی در آزمایشات نشان داده است که می تواند به اندازه آتنولول موثر باشد و عوارض جانبی بسیار کمتری برای نگرانی داشته باشید!

یکی دیگر از مزایای سلامتی که می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد، کاهش کلسترول است. مکمل های سیر به طور منظم توسط افرادی که سطح کلسترول بالایی دارند مصرف می کنند. این به این دلیل است که سیر می تواند با این سطوح «کلسترول بد» مبارزه کند.

با مصرف مقادیر منظم سیر ترشی می توانید سطح کلسترول HDL خود را نیز تعدیل کنید. در مجموع اثر مصرف سیر ترشی خطر بیشتر اختلالات قلبی را کاهش می دهد.

سیر

زندگی طولانی‌تر در اصل چیزی است که همه ما می‌خواهیم از روال سلامت خود به دست آوریم. یکی از راه هایی که می توانیم این کار را انجام دهیم، تقویت ایمنی بدن است که یکی از مزایای سلامتی است که قبلاً به آن اشاره کردیم. اما سیر در آنجا تمام نشده است!

افرادی که در کشورهایی با رژیم غذایی سیر بالا زندگی می کنند، معمولا عمر طولانی تری دارند. اعتقاد بر این است که به دلیل محتوای مواد معدنی و همچنین خواص آنتی اکسیدانی موجود در سیر ترشی است.

اما به هر دلیلی، سیر ترشی را به میزان مصرف روزانه خود اضافه کنید و این می تواند سال ها به زندگی شما اضافه کند.