دزدیدن قارچ شیتاکه عربستان که با روکش طلا بود

قارچ شیتاکه دارویی هزاران سال است که در طب شرقی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اخیراً محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند.

این قارچ‌ها که قرار است به صورت پودر مصرف شوند (هرگز نباید به صورت خام یا کامل خورده شوند)، می‌توانید این قارچ‌ها را در اشکال مختلف، از جمله لاته‌های لس آنجلسی بسیار مد روز، پیدا کنید.

یکی از ساده ترین راه ها برای رفع قارچ، اما؟ به سادگی یک قاشق غذاخوری را به هر چیزی که در منو است اضافه کنید خواه اسموتی صبحگاهی، سبزیجات سرخ شده یا فنجان جاوا باشد.

فهرست فوایدی که قارچ های دارویی برای سلامتی ارائه می دهند طولانی است (به این فکر کنید: تقویت کننده مغز، کمک کننده هورمون، نیروگاه آنتی اکسیدانی). اما هر قارچ منحصر به فرد است و مزایای سلامتی متمایز خود را دارد.

توجه داشته باشید که این قارچ ها درمان کننده نیستند. در واقع، مطالعات شاروم هنوز برای پزشکی غربی جدید است و شواهد محکم برای انسان هنوز به تحقیقات بسیار بیشتری نیاز دارد.

قارچ
چطور با قارچ های شیتاکه آشپزی کنیم؟

بنابراین آنها را بیشتر به عنوان کمکی برای سیستم ایمنی خود یا واکسن های کوچک در برابر استرس، التهاب و سرطان در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید با قدرت قارچ‌ها هماهنگ شوید، بیایید با شش مورد برتر و چه چیزی آنها را بسیار عالی می‌کند آشنا شویم.

ریشی را به عنوان زاناکس طبیعت در نظر بگیرید. این قارچ مورد علاقه یکی از محبوب ترین قارچ های دارویی است و دلیل خوبی هم دارد. Reishi ممکن است بتواند همه این کارها را انجام دهد: کمک به کاهش وزن منبع مورد اعتماد (همانطور که در مطالعه روی موش مشاهده شد)، سیستم ایمنی را تحت کنترل نگه دارد، و حتی ممکن است به شدت با سلول های سرطانی مبارزه کند.

با این حال، چیزی که این قارچ را منحصربه‌فرد می‌کند، خواص آرام‌بخش آن است – که همه اینها به لطف ترکیب تری ترپن است که ریشی سهم مناسبی از آن دارد.

این ترکیبات تقویت‌کننده خلق‌وخو ممکن است اضطراب را کاهش دهد، افسردگی را کاهش دهد و خواب بهتر را تشویق کند، همانطور که در موش‌ها دیده می‌شود.

اما تأثیر مثبت تری ترپن ها بر سیستم عصبی به همین جا ختم نمی شود. Reishi می تواند منبع معتمد شفابخشی را تقویت کند و تمرکز را نیز تیز کند.