ساعت curren زنانه با انرژی باد کار می کند

ممکن است بخواهید هنگام دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا یا انجام هر نوع ورزش دیگری پیام‌ها، تماس‌ها یا اعلان‌های خود را بررسی کنید.

نگه داشتن تلفن همراه خود در طول این فعالیت ها همیشه عملی نیست، و زمانی که این کار را انجام می دهید، ممکن است ناخوشایند و آزاردهنده باشد.

این زمانی است که یک ساعت curren زنانه هوشمند به کارتان می آید. آیا شما زیر آب هستید؟ اصلا مشکلی نیست! برخی از ساعت های هوشمند تا عمق 50 متری آب مقاوم هستند. با استراحتی کوچک در حین شنا می توانید پیام های خود را بدون خروج از استخر بخوانید.

ممکن است تعجب کنید که چرا وقتی یک گوشی هوشمند خوب دارید، به یک ساعت هوشمند نیاز دارید. آن را تکان دهید زیرا برخی از ساعت های هوشمند دارای باتری هایی هستند که به قدری قدرتمند هستند که به سادگی نمی توانند با یک گوشی رقابت کنند.

ساعت

آیا برای یک سفر طولانی برنامه ریزی می کنید؟ با یک بار شارژ کامل، ساعت هوشمند می تواند شما را برای چندین روز متصل نگه دارد.

فرض کنید در حال قدم زدن هستید و تصمیم دارید یک ویدیوی YouTube را که دوستتان مدام توصیه می‌کند، ببینید. تنها چند کلیک با تماشای YouTube در ساعت مچی خود فاصله دارید.

در حین پرواز، می توانید ویدیو تماشا کنید و به موسیقی گوش دهید. هرگز جای کیفیت صفحه نمایش عظیم گوشی شما را نمی گیرد.

اما برای آن لحظات زودگذر، از نظر راحتی بی نظیر است. مدل‌های جدیدتر ساعت‌های هوشمند ظرفیت ذخیره‌سازی موسیقی را نیز دارند که می‌توان آن را به‌صورت بی‌سیم با استفاده از هدفون بلوتوث پخش کرد.

9. برای شما یادآوری ارسال کند.
برخی از ساعت‌های هوشمند شامل تنظیم زمان‌هایی هستند که ساعت شما برای برخی از فعالیت‌ها در طول روز یادآوری ارسال می‌کند. اگر می‌دانید که در شرایط سخت مستعد ترسیدن هستید، یادآوری‌های کوچک در طول روز برای پیگیری برنامه‌تان در پشت ذهنتان به کاهش سطح استرس شما کمک می‌کند.

ردیابی تناسب اندام یک عملکرد استاندارد در بسیاری از ساعت های هوشمند است. این به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می کند.

بنابراین، اگر به فکر تهیه یک ردیاب تناسب اندام یا گام شمار هستید، یک ساعت هوشمند خوب می تواند جای آن را بگیرد. ساعت‌های هوشمند می‌توانند قدم‌ها، مسافت، کالری، ضربان قلب، ضربان نبض و خواب شما را بشمارند. برخی حتی می توانند سایر پارامترهای حیاتی را محاسبه کنند.

اگر یک بیماری مزمن مانند فشار خون بالا یا دیابت دارید، توصیه می شود از ساعت هوشمند مجهز به RPM استفاده کنید که به شما امکان می دهد اطلاعات سلامتی را برای پزشک خود ارسال کنید.

آیا می خواهید از ساعت هوشمند خود به عنوان یک سیستم نظارت بر سلامت استفاده کنید؟ برای اطلاعات بیشتر با DrKumo تماس بگیرید.