سس تک نفره کاله بخر یک دستگاه آپارتمان ببر

نام یکی از سس های اصلی فرانسوی و یکی از خامه ای ترین سس تک نفره کاله می باشد. این نام به نام لوئی دو بشامیل یا بکامل، مارکیز دو نونتل، لرد مباشر خانواده در دربار لویی چهاردهم، نامگذاری شده است.

آرد و آب، ترسناک چسبناک و توده‌ای که اغلب با این نام سرو می‌شود، تقلیدی افتراآمیز است، اما بچنل نیست.

برای درست کردن بشامل به سبک قدیمی و به بهترین شکل، باید از کره و آرد به مقدار مساوی و بهترین شیر خامه‌ای استفاده کرد، به این صورت که: کره را آب کنید، اما اجازه ندهید دم بکشد، در یک قابلمه کوچک روی یک قابلمه کوچک. حرارت کم. وقتی کره ذوب شد، آرد را اضافه کنید و خوب هم بزنید داخل کره.

مقداری میلی لیتر آب پز سرد میل کنید. وقتی مخلوط کره و آرد به آرامی شروع به حباب زدن کرد، شیر سرد را کم کم اضافه کنید و خوب هم بزنید تا تمام مقدار شیر اضافه شود و سس غلیظ و خامه ای شود.

این سس بشامل است. ممکن است به عنوان پایه ای برای سس های دیگر با افزودن هر چیزی که در دستور غذایی انتخاب شده است استفاده شود: قارچ، جعفری خرد شده، تخم مرغ آب پز خرد شده، صدف یا هر چیز دیگری.

سس

اگر به صورت ساده سرو می شود و اگر سس شیکی لازم است، زرده تخم مرغ زده شده را – بعد از برداشتن ظرف از روی آتش – و کمی آب لیمو اضافه کنید.

مورخان مواد غذایی به ما می گویند که ما از ابتدا غذا را “غوطه ور” می کردیم. دیپ ها می توانند شیرین یا شور، ملایم یا تند باشند. بافت می تواند ضخیم (هوموس)، نازک (روغن زیتون)، خامه ای (بر پایه خامه ترش) یا سوپی (سالسا) باشد.

آنها در بسیاری از فرهنگ ها و غذاهای مختلف شناخته شده اند. پارتی‌ها، همانطور که ما آمریکایی‌ها آنها را امروز می‌شناسیم، ساخته قرن بیستمی هستند.

طعم به طور کلی خوش طعم است. بافت ها از سوپ تا خامه ای است. این غذای سرد معمولاً در غذاخوری ها یا بوفه های مهمانی سرو می شود.

محبوب ترین اقلام غواصی کراکر، چیپس و سبزیجات به اندازه لقمه هستند. دیپ‌ها با اسپری‌ها از این جهت متفاوت هستند که ظرف خوراکی در مواد خامه‌ای فرو می‌روند.