سس فرانسوی تبرک در بندر انزلی موجب آلودگی آب دریا شد

وقتی چیزهای زیادی در انبار ندارید، پختن غذاهای واقعاً خوشمزه دشوار است. این پنج سس به شما کمک بیشتری می کند.

آیا شما عاشق سس با غذا هستید و نمی توانید از آن سیر شوید؟ با کمی دانش اولیه، می‌توانید سس فرانسوی تبرک مناسبی را برای هر غذا بسازید.

اساسا، تنها پنج سس اصلی وجود دارد که می توانید سس مناسب برای هر غذا را از آنها بسازید. این ایده به Marie-Antoine Carme برمی‌گردد که گفته می‌شود پایه‌های خوراک‌شناسی فرانسوی را بنا نهاد. بر این اساس، پنج سس اساسی زیر وجود دارد:

  • بشامل
  • Veloute – سس مخملی
  • اسپانیول – سس اسپانیایی
  • سس گوجه فرنگی
  • هلندیز

اگر به این پنج سس مادر تسلط داشته باشید، می توانید سس عالی را برای هر غذا تهیه کنید. گریپ فروت پوست کنده تکه تکه گریپ فروت پوست کنده در تکه های متابولیسم تقویت کننده و کم کالری: ده غذا از کاهش وزن حمایت می کنند.

سس

ماهیتابه با سوراخ در دسته ماهیتابه. با سوراخ در دسته ماهیتابه تابه کنید. سوراخ در دسته ماهیتابه تصادفی نیست، بلکه وسیله ای مفید در هنگام پخت و پز است.

تخم مرغ سرخ شده در تابه.تخم مرغ سرخ شده در تابه.سه نکته برای بهترین تخم مرغ سرخ شده در جهان – تخم مرغ ها باید در دمای اتاق باشند.

زمانی که چندی پیش در حال مرور اینستاگرام بودم، در میان سس های سالاد به یک کلاسیک مطلق برخوردم: سس فرانسوی.
سبک و خامه ای، در عین حال شدید و از نظر طعم قوی و ایده آل برای ترکیب با طیف گسترده ای از سالادها.

سس فرانسوی

کدام سس سالاد در واقع با کاهو و کاهو خوب است؟ همیشه فقط روغن و سرکه با سالاد خیلی کسل کننده است، اینطور نیست؟و به همین دلیل است که باید مقداری تنوع در کاسه سالاد خود بیاورید.

این به طرز شگفت انگیزی با گیاهان مختلف، آجیل، میوه ها، محصولات لبنی و ادویه ها کار می کند! اکنون به شما می گویم که چه چیزی با کدام تنوع بهتر است.

کدام سس سالاد با کدام سالاد یا سس فرانسوی برای همیشه بهتر می شود؟
شماره 1: کاهو
یک سس سبک وینگرت بر پایه سرکه و روغن یا احتمالاً مقداری ماست برای کاهو، برگ بلوط و باتاویا بسیار توصیه می شود.
بسیاری از گیاهان تازه، توت فرنگی و تمشک در تابستان در اینجا بسیار خوب عمل می کنند. اما یک سس فرانسوی نیز اینجا خوشمزه خواهد بود.