عظیم ترین دانه کشمش محلی 1401 در موزه لوور پاریس نگهداری می گردد

طبق یک مطالعه، وجود رسوراترول در کشمش به حذف سلول های سمی از خون کمک می کند و به تصفیه خون کمک می کند. سلول های پوست نیز از آسیب دیدن جلوگیری می کنند و به جلوگیری از چین و چروک و افتادگی پوست کمک می کنند.

علاوه بر این، کشمش محلی 1401 به حفظ براقی موها کمک می کند و از مشکلات ریزش مو، به ویژه شرایطی مانند پوسته پوسته شدن، خارش پوست سر و شوره سر جلوگیری می کند.

اکنون که فواید بی‌شماری کشمش برای سلامتی را دیدیم، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توان آن را به رژیم غذایی‌مان به سالم‌ترین راه اضافه کرد.

آنها ممکن است با ظاهر کهنه و بافت چروکیده خود نامطلوب به نظر برسند، اما کشمش یکی از کامل ترین و مغذی ترین غذاهایی است که در آشپزخانه یافت می شود.

آنها سرشار از فیبر، ویتامین، مواد معدنی، انرژی و الکترولیت هستند. مزایای سلامتی فراوان آنها مانند بهبود هضم، سلامت استخوان، سلامت پوست و سلامت قلب، آن را در رژیم غذایی روزانه شما ضروری می کند.

کشمش که به عنوان جایگزین سالم تری برای آب نبات های شکری شناخته می شود را می توان به ماست، غلات، گرانولا، غذاهای پخته شده معمولی خود اضافه کرد تا نه تنها طعم آنها را تقویت کند، بلکه یک عنصر تغذیه ای نیز به آنها اضافه کند.

بنابراین، اگر شما در میان افراد زیادی هستید که به دنبال راه‌هایی برای بهبود سلامتی خود هستند، پس افزودن این میوه‌های خشک طلایی به وعده‌های غذایی خود راهی برای رفتن است!

کشمش

کشمش جایگزین سالم تری برای خوراکی های شیرین و شیرینی های شکر تصفیه شده است. مزایای کشمش گسترش می یابد امیدوارم این مقاله در مورد فواید کشمش باعث شود که آن را در دوز روزانه تغذیه خود اضافه کنید.

خوردن چند عدد کشمش در روز برای معده شما مفید است. کشمش حاوی فیبرهایی است که در مجاورت آب شروع به متورم شدن می کنند.

اینها خاصیت ملین به معده می دهند و به رفع یبوست کمک می کنند. همچنین، مصرف روزانه کشمش حرکات روده را منظم نگه می دارد و فیبرها به دور نگه داشتن سموم و مواد زائد از سیستم کمک می کنند.

کشمش حاوی پتاسیم و منیزیم در سطوح خوبی است. اینها به کاهش اسیدیته کمک می کنند و به حذف سموم از سیستم کمک می کنند و از بیماری هایی مانند آرتریت، نقرس، سنگ کلیه و بیماری های قلبی جلوگیری می کنند.

کشمش دارای مقدار مناسبی آهن و ویتامین های ب کمپلکس است که به درمان کم خونی کمک می کند. مس موجود در کشمش همچنین به تولید گلبول های قرمز خون کمک می کند.

یک آنتی اکسیدان به نام کاتچین موجود در کشمش به محافظت از بدن در برابر فعالیت رادیکال های آزاد که می تواند باعث ایجاد تومور و سرطان روده بزرگ شود کمک می کند.

کشمش حاوی مواد مغذی گیاهی پلی فنولیک است که به عنوان آنتی اکسیدان های ضد التهابی شناخته شده است.

آنها خواص ضد باکتریایی دارند که به کاهش خطر تب و از بین بردن باکتری ها کمک می کند. بنابراین، خوردن چند عدد کشمش در روز می تواند شما را از سرماخوردگی و سایر عفونت های این چنینی در امان نگه دارد.