قاشق یکبار مصرف تاشو از جنس طلا در منزل علی دایی

هنگام استفاده از قاشق یکبار مصرف پلاستیکی، پلاستیک می تواند باعث عدم تعادل هورمونی شود، به مرور زمان سموم در بدن تجمع می یابد که می تواند باعث آلرژی، ناباروری (در زنان)، تاخیر در رشد و غیره شود.

قاشق یکبار مصرف تاشو باکتری های مفید برای بدن انسان را در خود ذخیره می کنند، آنها را تقویت می کنند و خاصیت باکتری کشی دارند.

چوب گرما را هدایت نمی کند، بنابراین غذا می تواند برای مدت طولانی گرم بماند و سوختن آن غیرممکن است. دفع آسان، تجزیه 8-9 ماه طول می کشد، بنابراین، به محیط زیست آسیب نمی رساند.

ویژگی ظروف اکو این است که هنگام استفاده از آن احساس خواهید کرد که طعم و عطر طبیعی بیشتری به غذا می دهد.

قاشق یکبار مصرف مجموعه ای از مزایا هستند: مفید، راحت و مفید هستند، غلبه نمی کنند، بو را جذب نمی کنند، مواد مضر را هنگام گرم شدن منتشر نمی کنند، مناسب برای استفاده در اجاق های مایکروویو.

ظروف اکو و قاشق یکبار مصرف به دلیل ساختار منحصر به فردی که مواد ارائه می دهد زیباتر به نظر می رسند. ویژگی های تزئینی ظروف چوبی این امکان را به آنها می دهد تا به عنوان تزئین روی هر میزی مورد استفاده قرار گیرند.

با در نظر گرفتن همه موارد فوق، چشم انداز بازار برای ظروف چوبی یکبار مصرف تنها هر سال رشد خواهد کرد.

قاشق

این امر به آنها امکان می دهد که هم در بخش خدمات غذایی و هم در زندگی روزمره به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند و از سلامت مردم محافظت کرده و حفاظت از محیط زیست را تضمین کنند.

با توجه به حجم فروش هدف مشتری، محدوده محصولات انتخاب شده و وزن محصولات هدف تعیین می شود. با توجه به تجربه‌ای که سال‌هاست در بازار کسب کرده‌ام، اطلاعات دقیقی در مورد محصولاتی که باید تولید شوند را به مشتریان خود منتقل می‌کنیم.

ما در حال انجام مطالعات امکان سنجی برای محصولات یکبار مصرف هستیم. ما از طیف گسترده ای از محصولات از تجزیه و تحلیل هزینه گرفته تا محاسبات سربار کارخانه پشتیبانی می کنیم.

به عنوان Elver، ما می توانیم شماره های مختلف قالب را به مشتریان خود ارائه دهیم. قالب چنگال، چنگال و قاشق به اندازه 50 حفره، قالب ps Cup 4/8/12 و 16 حفره. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راه حل های اتوماسیون
ما می توانیم راه حل های مختلف اتوماسیون را در تولید محصولات پیک نیک PS ارائه دهیم. برداشت با ربات های ورودی برتر. امکان تولید بدون درز با راه حل های بافندگی و بسته بندی.