قیمت انواع دستگاه قند شکن اتوماتیک خارجی

آیا کیفیت دستگاه های قند شکن اتوماتیک خارجی با نمونه های داخلی متفاوت می باشد؟ آیا قیمت انواع دستگاه های قند شکن و دستگاه یخساز صنعتی اتوماتیک خارجی نسبت به نمونه های داخلی متفاوت می باشد؟

در سال های قبل دستگاه های قند شکن موجود در بازار بیشتر به صورت نیمه اتوماتیک بودند، که نیاز به کنترل ها و دخالت های متعدد با دست انسان دارند.

به همین خاطر احتمال کاهش سرعت کار در آنها وجود داشت، که این موضوع سبب کند شدن کار و به صرفه نبودن آنها می شد.
از طرفی دیگر دستگاه های قند شکن دارای تیغه های بسیار تیزی می باشند، که با دخالت دست انسان در آنها، احتمال بروز حادثه نیز افزایش می یابد، به همین خاطر کار با آنها بسیار خطرناک می باشد.

به همین خاطر دستگاه قند شکن اتوماتیک را تولید نموده اند، که می تواند بدون هیچ دخالتی قند ها را با سرعت فراوان خرد کرده، و از لحاظ اقتصادی هم می تواند بسیار خوب و مفید باشد.

مزایای دستگاه قند شکن خارجی

دستگاه های قند شکن اتوماتیک خارجی دارای موتور قدرتمند تری نسبت به نمونه های داخلی می باشند، که این موضوع کمک می کند تا میزان قند بیشتری را در هر ساعت بتوان با دستگاه های خارجی خرد نمود.

دستگاه های قند شکن و دستگاه روغن گیری ارده کنجد خارجی به خاطر موتور بسیار بهتر و جنس بدنه مرغوب تری که دارند، ممکن است قیمت بیشتری نسبت به نمونه های داخلی داشته باشند، اما استفاده از آنها در زمان طولانی به نفع مصرف کننده می باشد.

زیرا روزانه مقداری قند را بیشتر از سایر دستگاه ها خرد می نمایند، که این مقدار را اگر در یک بازه زمانی طولانی حساب بکنند، متوجه می شوند که ضرر نکرده اند، بلکه سود بیشتری هم داشته است.