قیمت انواع دستگاه قند شکن صنعتی

آیا می دانید که معمولا دستگاه های قند شکن  با استفاده از کدام انرژی ها کار می کنند؟ آیا می دانید که بهترین دستگاه های قند شکن صنعتی دارای چه قیمت هایی می باشند؟

دستگاه های قند شکن صنعتی را می توان در دو گروه اصلی قرار داده، که هر کدام از آنها می تواند خواص و مزایایی مخصوص به خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: قند، شیرین کننده ها و دیابت

دستگاه های قند شکن موجود در بازار را معمولا به صورت انوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسم بندی نموده، که هر کدام از آنها می تواند در هر ساعت، مقدار معینی قند را خرد کرده، تا پس از بسته بندی به بازار عرضه شوند.

دستگاه قند شکن برقی

دستگاه های قند شکن صنعتی معمولا از انرژی الکتریکی برای راه اندازی استفاده می نمایند، زیرا این دستگاه ها دارای سیستم های الکتریکی بسیار پیچیده ای بوده که تنها توسط برق می توان آنها را راه اندازی نمود.

معمولا کارخانه جاتی که می خواهند از دستگاه های قند شکن برقی استفاده نمایند، باید دارای موتور ژنراتور هایی برای زمان هایی که برق دچار مشکل می شود باشند، تا اگر برق کارخانه با مشکل مواجه شد، خرد کردن قند با مشکل مواجه نشود، زیرا در صورت تعطیل شدن خرد کردن قند، ضرر های بسیاری به این کارخانه جات وارد می شود.

دستگاه های قند شکن صنعتی را معمولا در بازار با قیمت های بسیار متفاوتی توزیع می نمایند، زیرا هر کدام از دستگاه های قند شکن موجود در بازار دارای ظرفیت خاص و همچنین موتور های مختلفی می باشند.

از این رو نمی توان همه دستگاه های قند شکن صنعتی را با یک قیمت مشخص در بازار توزیع نمود این موضوع برای دیگر دستگاه های مشابه مانند دستگاه پوست کن مرغ کامل نیز اتقاف می افتد.