قیمت دستگاه قند شکن نیمه اتوماتیک صنعتی

آیا می دانید که دستگاه های قند شکن صنعتی نیمه اتوماتیک دارای چه امکاناتی می باشند؟ آیا می دانید که قیمت انواع دستگاه قند شکن نیمه اتوماتیک و دستگاه سیخ شور محک نسبت به دستگاه های مشابه خارجی چگونه می باشد؟

امروزه دستگاه های قند شکن ارائه شده در بازار دارای نمونه های مختلفی بوده، که این موضوع سبب شده تا کارخانه جات تولید کننده قند، با توجه به ظرفیت و نیازی که دارند، دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایند.

دستگاه های قند شکن صنعتی را معمولا طوری طراحی می نمایند، که بتوانند از آنها در صنعت استفاده های بسیار زیادی انجام بدهند. دستگاه های قند شکن صنعتی معمولا در دو مدل به بازار عرضه شده، که معمولا به به دستگاه های قند شکن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شوند.

دستگاه های قند شکن صنعتی نیمه اتوماتیک معمولا دارای تیغه هایی بوده که می توانند توسط این تیغه ها قند ها را در اندازه های مورد نیاز خرد نموده و برای عرضه به بازار آماده نمایند.

ظرفیت دستگاه قند شکن نیمه اتوماتیک

دستگاه های قند شکن نیمه اتوماتیک معمولا می توانند در هر ساعت نزدیک به 300 کیلوگرم قند را خرد نموده که در هر شیفت کاری می توان بیش از 2 تن قند را خرد کرده، که اگر به طور منظم از آنها استفاده شود، می توان از طریق آنها به میزان سود بسیار زیادی دست پیدا کرده، و از طریق آنها می توان درآمد نسبتا مناسبی را حاصل نمود. به طور کلی در این دستگاه و نمونه های دیگر مانند دستگاه پوست کن پای مرغ سرعت و کیفیت انجام کار بسیار با اهمیت می باشد.

معمولا دستگاه های قند شکن نیمه اتوماتیک دارای قیمت های نسبتا مناسب تری نسبت به دستگاه های قند شکن اتوماتتیک بوده، از این رو معمولا اغلب کارگاه ها از این نوع از دستگاه ها برای خرد کردن قند استفاده می نمایند.