لامپ ادیسونی کم مصرف با روکش طلا در خانه لوییس سوارز

همانطور که گفتیم لامپ های LED کم مصرف برق کمی مصرف می کنند. اما مصرف سالانه لامپ ال ای دی چقدر است؟

نورپردازی اصلی یک اتاق نشیمن 25 متر مربعی را مثال بزنید. در نظر گرفته شده است که شار نور لازم 5000 لیتر است که مربوط به سه لامپ LED 18 وات توان الکتریکی واحد است.

اگر در نظر بگیریم که این لامپ ادیسونی کم مصرف به طور متوسط ​​4 ساعت در روز روشن می شوند، این مربوط به مصرف سالانه تقریبا 80 کیلووات در ساعت است.

با قیمت متوسط ​​در هر کیلووات در ساعت، روشنایی این اتاق نشیمن با لامپ های Eco-LED تقریباً 12 یورو در سال هزینه دارد. طبق مطالعه کمیسیون اروپا، میانگین صرفه جویی در طول عمر یک لامپ LED 115 یورو است.

در نهایت، به یاد داشته باشید که فروش لامپ های رشته ای معمولی و لامپ های هالوژن برای چندین سال در فرانسه ممنوع شده است. اکنون تنها جایگزین لامپ های LED، لامپ کم مصرف یا لامپ فلورسنت فشرده است.

این همچنین امکان تجهیز لامپ های کم مصرف را فراهم می کند ، زیرا مصرف آن نیز بسیار کم است ، حتی اگر بیشتر از لامپ LED باشد.

لامپ

با این حال، عمر طولانی لامپ های LED امکان تعویض آنها را بسیار کمتر از یک لامپ فلورسنت جمع و جور می کند و بنابراین در هزینه خرید صرفه جویی زیادی می کند.

این امر بیشتر صادق است زیرا قیمت لامپ های LED همچنان در حال کاهش است، برای محصولاتی که کارآمدتر هستند.

هنگام تصمیم گیری برای زندگی در خانه ای با انرژی کارآمد، هیچ جزئیاتی را نباید نادیده گرفت. انتخاب لامپ نقش مهمی ایفا می کند و انجام کار درست برای صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین محدود کردن ردپای کربن ضروری است. لامپ LED یک راه حل جالب در همه موارد را نشان می دهد.

لامپ LED فاقد جیوه یا گازهای آلاینده است و اجزای آن 100% قابل بازیافت هستند. لامپ های رشته ای کلاسیک، لامپ های هالوژن یا حتی لامپ های فلورسنت فشرده (که تحت نام “لامپ صرفه جویی در انرژی” می یابیم) برای سیاره بسیار مضرتر و سمی تر هستند.

به این موارد اضافه کنید که لامپ LED نور با کیفیت خوبی را فراهم می کند.