ماری در اثر بلعیدن هلو درجه یک خفه شد

در هر ماه از سال نمی توانید از هلو تازه لذت ببرید. اگر می خواهید همچنان از تمام خواص آن بهره مند شوید، می توانید کنسرو هلو را در شربت میل کنید.

می توانید هلو درجه یک را به صورت تکی بخورید، اما می توانید آنها را تکه تکه کنید و با ماست مخلوط کنید یا با یک کاسه بستنی سرو کنید. این بدان معناست که همیشه باید گزینه بدون قند یا کم قند را انتخاب کنید.

مربا. مرباها جزء اصلی صبحانه هستند. هیچ راهی بهتر از با یک تکه نان و مربا برای شروع روز وجود ندارد. چرا خودتان آن را امتحان نمی کنید؟
نتیجه
هلو به دلیل تمام خواصی که دارد، صرف نظر از سن شما، ورزش یا عدم ورزش یا مشکل سلامتی، یک غذای اصلی است.

هلو غذایی است که مطمئناً مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، با تمام روش هایی که می توانید آن را مصرف کنید، حوصله آن غیرممکن است.

نه تنها پوست نرم و رایحه دلپذیر آن، بلکه طعم شیرین آن، هلو را به یک خوراکی محبوب تبدیل کرده است. به خصوص در تابستان و اوایل پاییز، این میوه اغلب به صورت خام یا به عنوان بخشی از غذاها یا نوشیدنی های مختلف مصرف می شود.

جای تعجب نیست که یک هلوی تازه با محتوای آب بالا یک خنک کننده عالی است. هلو چقدر سالم است، میوه هسته دار چه ارزش غذایی دارد و چه مقدار کالری دارد؟ این و همچنین نکاتی برای تهیه و دستور العمل های هلو خوشمزه را می توانید در این مقاله بیابید.

با وجود طعم شیرین، هلو به طرز شگفت انگیزی فروکتوز و کالری کمی دارد. این به ویژه به دلیل محتوای بالای آب میوه است که حدود 87 درصد است. این همچنین بر محتوای کالری تأثیر می گذارد.

هلو

یک هلو متوسط ​​حدود 110 گرم وزن دارد و در 100 گرم هلو حدود 42 کیلو کالری (کیلو کالری) وجود دارد، یعنی حدود 176 کیلوژول. 100 گرم هلو نیز تنها حدود 1.2 گرم فروکتوز دارد.

برای مقایسه: یک سیب متوسط ​​حاوی حدود 5.7 گرم فروکتوز در هر 100 گرم، همان مقدار انگور به اندازه 7.6 گرم است.

محتوای چربی میوه هسته دار به همین نسبت کم است: 100 گرم هلو فقط 0.1 گرم چربی دارد. علاوه بر این، این میوه حدود 0.8 گرم پروتئین (پروتئین) و 8.9 گرم کربوهیدرات فراهم می کند.

هلو – یا Prunus persica – میوه های کوچکی با پوست فلس دار و گوشت سفید یا زرد شیرین است. اعتقاد بر این است که آنها بیش از 8000 سال پیش در چین ایجاد شده اند.

هلو به آلو، زردآلو، گیلاس و بادام گفته می شود. آنها به عنوان یک دارو یا میوه هسته دار در نظر گرفته می شوند زیرا بدن آنها پوسته حاوی دانه های خوراکی را احاطه کرده است.

آنها را می توان به تنهایی خورد یا به غذاهای مختلف اضافه کرد. علاوه بر این، هلو مغذی است و ممکن است تعدادی از فواید سلامتی، از جمله بهبود هضم، پوست صاف و تسکین آلرژی را به همراه داشته باشد.

در اینجا 10 مزیت و کاربرد شگفت انگیز هلو برای سلامتی آورده شده است.