میز ناهار خوری رزین اپوکسی منزل رونالدو با روکش طلا می باشد

اتاق های مربع از میزهای مربع و گرد به طور کلی؛ می توان گفت که میزهای مستطیلی و بیضی برای اتاق های مستطیلی مناسب هستند.

اگر قصد خرید میز ناهار خوری رزین اپوکسی اتاق های کوچک را دارید می توانید یک میز مدل گرد یا بیضی بدون گوشه یعنی با توجه به فرم اتاق خود انتخاب کنید.

به این ترتیب می توانید دامنه حرکتی بیشتری داشته باشید و اتاق شما کمی عریض تر به نظر برسد. اگر قصد خرید یک میز بزرگ را دارید و می خواهید همه عزیزانتان در دعوتنامه شما با خیال راحت تری یکدیگر را ببینند، میزهای گرد را انتخاب کنید.

البته شما این حق را دارید که بخواهید سال ها از میزی که خریداری می کنید استفاده کنید. موادی که میزی که قصد خرید از آن را دارید تولید شده است در تحقق خواسته شما بسیار تعیین کننده است.

درختانی مانند بلوط، گردو، ساج، افرا، ماهون کاملا بادوام هستند. اگرچه در مقایسه با گزینه هایی مانند ام دی اف قیمت بالاتری دارند، اما اگر از این میزهای چوبی بادوام مراقبت کنید، می توانید سال ها از آنها استفاده کنید.

میز

اگر به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه و با دوام کمتر نسبت به درختان ذکر شده در بالا هستید، می توانید میزهای غذاخوری ام دی اف را انتخاب کنید.
میزهایی که اسکلت آنها از محصولاتی مانند چوب یا فلز ساخته شده و قسمت های بالایی آن با شیشه تکمیل شده است، می توانند مقرون به صرفه باشند. علاوه بر این، فراموش نکنیم که شیشه های شفاف می توانند به ظاهر اتاق های کوچک کمک کنند.

برای مثال اگر به دنبال میز ناهارخوری برای خانه های 1+1 هستید، می توانید میزهای شیشه ای را انتخاب کنید. علاوه بر این، انتخاب عینک های مقاوم در برابر حرارت یا خراش ممکن است به این معنی باشد که تصمیم بهتری می گیرید.

اگرچه میزهای مرمری کاملا شیک هستند، اما می توانند در برابر خط و خش مقاوم باشند و به دلیل سنگین بودن، جابجایی را دشوار کنند.
مدل و رنگ میز خود را انتخاب کنید.

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب میز ناهارخوری باید در نظر بگیرید، البته طرح محصولی است که انتخاب می کنید! از این گذشته، تنها با انتخاب میزی که با سبک دکوراسیون منزل سازگار باشد، می توانید ظرافت فضا را به تصویر بکشید.

مشکی، سفید، قهوه ای، قرمز… امروزه می توان مدل های میز را در رنگ های مختلف پیدا کرد. این بدان معنی است که می توانید یک میز مناسب با پالت رنگی که در دکوراسیون ترجیح می دهید پیدا کنید.

در ضمن یادآوری می کنیم که اگر قصد خرید میز ناهارخوری برای فضاهای باریک را دارید، می توانید جایگزین هایی با رنگ روشن انتخاب کنید.

همچنین هنگام انتخاب بین میزهای چوبی که می توانند با هر سبک دکوراسیونی سازگار باشند، میزهای چوبی که با سبک مدرن ادغام می شوند و میزهای مرمری که ظرافت سبک کلاسیک را تام می کنند، باید جزئیات را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون چوبی و فلزی اجرا کرده اید، می توانید این جزئیات را روی میز خود قرار دهید.

اگر قصد خرید میز و صندلی ناهارخوری را به صورت ست ندارید، باید انتخاب صندلی را به دقت بررسی کنید. با مرور مقاله ما در مورد “انواع صندلی” می توانید انتخاب مدل صندلی را آسان تر کنید.