واکس کفش صورتی جنفیر لوپز به سرقت رفت

داشتن تکنیک مناسب برای جلا دادن و واکس زدن کفش نه تنها باعث می شود کفش های شما بهتر دیده شوند، بلکه طول عمر آن ها را نیز افزایش می دهند.

دانستن اینکه چگونه کفش را به درستی بدرخشید راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه و احساس غرور هنگام پوشیدن آن است.

واکس کفش صورتی مورد نظر خود را برای پولیش کفش انتخاب کنید که به آن لاک کفش می گویند.

می توانید آن را به صورت موم، کرم یا مایع پیدا کنید. واکس‌ها و کرم‌ها سازگارتر هستند و در عین محافظت از کفش در برابر عوامل خارجی، چرم را تغذیه می‌کنند.

براق کننده های مایع برای واکس زدن سریع کفش و درخشندگی آن ها بر روی سطح مناسب هستند. لاک کفش در رنگ‌های مختلفی وجود دارد: می‌توانید سایه‌ای را که مناسب کفش‌هایتان است بخرید یا یک لاک کفش خنثی بخرید که با هر رنگی مطابقت داشته باشد.

می توانید از برس براق کفش یا یک تی شرت قدیمی استفاده کنید. برای استفاده از لاک کفش، گزینه های مختلفی دارید. اکثر مردم از پارچه‌های پارچه‌ای یا تی‌شرت قدیمی استفاده می‌کنند، اما می‌توانید یک برس براق کفش با موهای درشت و کوتاه نیز بخرید.

واکس

این برس ها در اکثر کیت های اپیلاسیون وجود دارد که می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید. شما همچنین به یک مسواک قدیمی یا یک برس رنگ درشت نیاز دارید تا وارد آن مناطق کوچک و صعب العبور شوید.

سعی کنید یک برس موی اسب پیدا کنید. این نوع برس وسیله ضروری برای جلا دادن صحیح کفش شماست. موهای آن بلندتر و درشت تر از برس برس کفش ذکر شده در بالا است.

می توانید از آن برای پاک کردن لاک اضافی کفش از روی کفش خود استفاده کنید و بقیه را در عمق چرم قرار دهید.

یک پارچه نرم، تمیز و بدون گرد و غبار بردارید. اگر می‌خواهید به کفش‌هایتان رنگی روشن‌تر بدهید، باید یک چرم بابونه بخرید که نوع بسیار ظریفی از چرم است.