کفش کار ملی هدیه برد تیم ملی ایران در جام جهانی می باشد

لغزش ها، زمین خوردن ها و زمین خوردن ها ممکن است در هر محل کار اتفاق بیفتد و علت اکثر حوادثی است که در حین کار اتفاق می افتد.

سازمان ها با اجرای اقدامات پاکسازی ایمن، برای کاهش این خطر، به عنوان مثال با اطمینان از قابل مشاهده بودن علائم مناسب برای همه، یا با نصب نوار چسب کف غیر لغزش برای کاهش خطر این حوادث، اقداماتی را انجام می دهند.

توصیه می شود که کارگران کفش کار ملی مناسب کار بپوشند تا محافظت بیشتری در برابر لغزش، زمین خوردن و افتادن داشته باشند. کفش های کار با کف لاستیکی یا دستگیره اضافی می توانند به جلوگیری از افتادن روی سطوح لغزنده کمک کنند.

کفش کار مناسب می تواند از افتادن از پله ها جلوگیری کند، که زمانی که افراد از کفش های استپ مناسب استفاده نمی کنند بسیار رایج است.

ناگفته نماند که کفش های کار با پشتیبانی مناسب می توانند ثبات را بهبود بخشند که به جلوگیری از لغزش، زمین خوردن و افتادن کمک می کند.

با توجه به اینکه بسیاری از کارگران در تمام روز ایستاده اند، به خصوص روی سطوح سخت مانند بتن، خستگی می تواند یک مشکل واقعی باشد.

کفش

ماهیچه های پا، ساق پا، پشت و سایر قسمت های بدن خسته می شوند و زمانی که کارگران کفش کار مناسب نپوشند، وضعیت بدتر می شود.

کفش های کاری که بالشتک مناسب و پشتیبانی از قوس را فراهم می کنند می توانند فشار روی ماهیچه ها را کاهش دهند. جلوگیری از تنش عضلانی همچنین به محافظت در برابر اختلالات اسکلتی عضلانی مانند کمردرد مزمن کمک می کند.

آتش سوزی یا سوختگی ناشی از مواد داغ و مواد شیمیایی ممکن است در محل کار رخ دهد. کفش های کار ساخته شده از مواد بادوام می توانند از سوختگی ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی، پاشش فلزات مذاب و سایر مواد خطرناکی که می توانند به پوست پا آسیب برسانند، جلوگیری کنند.