کودکی دوساله که با جک ماشین زانتیا پنچری می گیرد

صحبت از ابزارها آچار گشتاور یا حتی بهتر از آن، ضربدر چرخ، بخشی از جک است. در غیر این صورت بالابر چیز زیادی نمی آورد.

به موجب آن اگر چرخ یدکی در هواپیما ندارید، به جک ماشین زانتیا نیاز ندارید. این فقط بالاست غیر ضروری است که مصرف را افزایش می دهد. بنابراین هزینه سوخت.

با این حال، با چرخ یدکی یا موقت، ابزار ضروری است. فقط برای اینکه بتونم لاستیک رو عوض کنم به خصوص که بالابرها گران نیستند. مشکل بیشتر یافتن مورد مناسب است.

انواع جک: زیرا جک در انواع مختلفی موجود است. با توجه به تست جک به عنوان

  • جک قیچی،
  • جک ترولی،
  • جک تمبر،
  • جک بالشتک هوا،
  • جک های برقی و
  • جک های هیدرولیک

شکل دیگر جک موتور سیکلت است. با این حال، بیشتر یک ابزار برای کارگاه خانگی است زیرا برای حمل آن بسیار حجیم است. مخصوصا روی موتور سیکلت.

جک قیچی مخصوصاً برای استفاده در موبایل مناسب است. زیرا کوچک و جمع و جور است. این امر باعث می شود که انبار کردن آن آسان و صرفه جویی در فضا باشد.

بر این اساس، این معمولاً بخشی از تجهیزات اولیه است و با یک خودروی جدید از کار قبلی ارائه می شود. همانطور که قبلا ذکر شد، ظرفیت حمل مهم است.

با این حال، جک ها معمولا برای تعویض سریع لاستیک کافی هستند. هیچ چیز بیشتر. به طور کلی، به هر حال، جک قیچی را ارائه دهید ظرفیت بالابری یک تا دو تن نیز وجود دارد ارتفاع بالابری 90 تا 360 میلی متر.

زیاد نیست، اما همانطور که گفتم برای تعویض چرخ کافی است. به خصوص که هزینه ها بسته به مدل فقط ده تا 30 یورو است. از سوی دیگر، مکانیک های سرگرمی با تجربه باید بر راه حل های بهتر تکیه کنند.

به عنوان مثال، جک ترولی ظرفیت باری بین دو تا سه تن را ارائه می دهد. هزینه یک جک واگن برقی خوب: 50 تا 150 یورو. جک هیدرولیک حتی ظرفیت بالابری پنج تا دوازده تن را ارائه می دهد. با این وجود، شما