کیت آزمایشگاهی که سخنگو می باشد همه را شگفت زده کرد

آزمایش خون ویتامین D سطح ویتامین D را در خون شما اندازه گیری می کند. سطوح غیر طبیعی ویتامین D می تواند نشان دهنده اختلالات استخوانی، مشکلات تغذیه، آسیب اندام ها یا سایر شرایط پزشکی باشد.

آزمایش PSA یک آزمایش خون است که عمدتاً برای غربالگری سرطان پروستات با کمک کیت آزمایشگاهی استفاده می شود. این آزمایش میزان آنتی ژن اختصاصی پروستات (PSA) را در خون شما اندازه گیری می کند.

این آزمایش میزان CEA را در خون و گاهی در سایر مایعات بدن اندازه گیری می کند. CEA نوعی نشانگر تومور است. تومور مارکرها موادی هستند که توسط سلول های سرطانی یا سلول های طبیعی در پاسخ به سرطان در بدن ساخته می شوند.

سطح بالای CEA می تواند نشانه ای از انواع خاصی از سرطان باشد. اینها شامل سرطان های روده بزرگ و راست روده، پروستات، تخمدان، ریه، تیروئید یا کبد است.

سطوح بالای CEA همچنین ممکن است نشانه برخی از شرایط غیر سرطانی مانند سیروز، بیماری غیر سرطانی پستان و آمفیزم باشد.

کیت

CK-MB یکی از سه شکل (یا ایزوآنزیم) آنزیم کراتین کیناز (CK) است. CK-MB بیشتر در عضله قلب یافت می شود. زمانی که آسیبی به سلول های ماهیچه قلب وارد شود افزایش می یابد.

این آزمایش میزان ویتامین B-12 را در خون یا ادرار بررسی می کند تا ذخایر کلی ویتامین B-12 بدن را اندازه گیری کند. آزمایش ویتامین B12 به تشخیص یا رد این که آیا ممکن است کم خونی کمبود ویتامین B12 داشته باشید کمک می کند.

همچنین به عنوان کمبود کوبالامین شناخته می شود، این وضعیت زمانی ایجاد می شود که بدن شما نتواند به اندازه کافی گلبول های قرمز سالم بسازد زیرا ویتامین B12 کافی ندارد. بدن شما برای ساخت گلبول های قرمز سالم، گلبول های سفید و پلاکت ها به ویتامین B12 نیاز دارد.

ورود به این بسته به آسانی رزرو آزمون در سایت ما یا مراجعه به یکی از مراکز آزمایش Drive-Thru ما است. یکی از پرستاران ما کمی خون از شما می گیرد و از آن برای آزمایش این اهداف سلامتی مشخص شده در این بسته استفاده می کند.

ناشتا بودن برای تعدادی از تست های این بسته بسیار مهم است. قبل از ورود به این بسته، معمولاً باید 8 تا 12 ساعت ناشتا باشید.