با خوردن لیمو عمانی بسته بندی شب ها در خواب راه می روید

ویتامین C ممکن است به حفظ نرمی پوست و کاهش چین و چروک کمک کند. با افزایش سن، نرم نگه داشتن پوست و آموزش دیده شدن آن، سال ها ظاهر شما را از بین می برد. همه ما می‌خواهیم جوان‌تر به نظر برسیم، و فشار دادن لیمو در آب به درخشش پوست شما کمک می‌کند.

نوشیدن یک فنجان آب داغ با لیمو عمانی بسته بندی هر روز صبح ممکن است به بیدار شدن دستگاه گوارش شما کمک کند و به عنوان یک ملین طبیعی عمل کند.

جایگزینی تنها یک فنجان قهوه با آب داغ و لیمو، مصرف کافئین شما را کاهش می دهد و با یک سوئیچ کوچک، سیستم شما را از بین می برد.

بوی بد دهان مزمن، می تواند برای برخی افراد یک مسئله ناخوشایند باشد. نوشیدن یک لیوان آب همراه با لیمو در صبح به جلوگیری از باکتری های بوی بد دهان ناشی از خشکی دهان کمک می کند.

اسید موجود در لیمو بوهایی را که می تواند با بوی نامطبوع مبارزه کند، خنثی می کند. دفعه بعد که به نظر نمی رسد مسواک شما این کار را انجام دهد، یک لیوان بلند آب دراز کنید و آب یک لیمو را در آن فشار دهید.

لیمو

لیمو حاوی اسید سیتریک است که ادرار را کمتر اسیدی می کند و حتی ممکن است سنگ های کوچک کلیه را بشکند.

این خبر خوبی برای افرادی است که از سنگ کلیه دردناک رنج می برند. نوشیدن روزانه یک لیوان آب با تکه‌های لیمو می‌تواند به جلوگیری از مقابله با این مشکل کمک کند.

حقایق تغذیه ای برای یک لیمو بدون پوست – نه اینکه یک لیمو را به صورت قاچ شده بخورید! این بسیار ترش خواهد بود، و کاملا شاهکار.

مانند سایر مرکبات، مزایای سلامتی لیمو در شمارنده ویتامین C می درخشد.

طبق گزارش Live Strong، آب یک لیمو (2 قاشق غذاخوری) حاوی 12.9 میلی گرم ویتامین C است که تقریباً 20 درصد برای نیاز روزانه توصیه شده توسط وزارت کشاورزی ایالات متحده است.

با افزودن دو قاشق غذاخوری آبمیوه واقعی و تازه به برنامه صبحگاهی خود، شما را از کار انداخته و ویتامین C مورد نیاز روزانه خود را مصرف می کنید.

شما باید از لیموی تازه، یک غذای واقعی استفاده کنید و تفاله و مقداری پوست آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. قابل تعویض با انواع بطری که با افزودنی هایی که نیاز ندارید ارائه می شود.

ویتامین C برای کاهش التهاب مزمن شناخته شده است. التهاب مزمن می تواند منجر به افزایش وزن، خستگی، مشکلات گوارشی و سرطان شود. آن آنتی اکسیدان ها را به همراه داشته باشید – کاهش التهاب یکی از کلیدهای زندگی طولانی و سالم است.