قابلمه تفلون عروس سایز 28 در اثر حرارت نرم می شود

در میان محصولات احتراق، در میان دیگران، فلوروفوسژن. چنین موادی می توانند باعث به اصطلاح تب تفلون (تب پلیمری) شوند. علائم معمولی آنفولانزا مانند تب و احساس ضعف عمومی است.

اما به محض گرم شدن بیش از حد قابلمه تفلون عروس سایز 28 و فلوروپلیمرهایی مانند PTFE و استنشاق بخارات سمی، راه های هوایی تحریک شده و مشکلات تنفسی نیز ممکن است.

مرگ و میر ناشی از تب پلیمری که قبلاً در صنعت رخ داده است، در خانه ها رخ نداده است زیرا دما بسیار پایین تر است.

با این وجود، استفاده نادرست از قابلمه های تفلون یا تابه های با روکش تفلون به دلیل PTFE موجود در آنها می تواند خطرناک باشد. نظرات در مورد دمایی که در آن مواد خطرناک شروع به فرار می کنند متفاوت است.

اگر به طور خاص تحقیق کنید، با داده های مختلف دما مواجه خواهید شد. گاهی اوقات گفته می شود که از 202 درجه سانتیگراد خطرناک می شود، منابع دیگر از 240 درجه سانتیگراد ادعا می کنند.

دیگ

با توجه به موسسه فدرال ارزیابی ریسک (BfR)، حد مجاز برای گرم کردن پوشش های PTFE بیش از 360 درجه سانتیگراد است.

اگر می خواهید بدانید تفلون چقدر گرم می شود، فکر می کنیم منطقی است که نگاهی به اطلاعات سازنده بیندازید. Chemours به ​​صورت آنلاین توضیح داده شد.

به گفته Chemours، این دما بسیار بالاتر از حرارت مورد نیاز برای برشته کردن، پختن و برشته کردن است. این در اصل درست است، اما یک ریسک باقی مانده باقی می ماند.

اگر مراقب نباشید و به‌طور تصادفی قابلمه‌هایتان را روی اجاق‌های روشن خالی بگذارید، خطر بخارات سمی وجود دارد. اجاق‌های القایی بسیار مهم هستند زیرا باعث می‌شوند ظرف‌های روکش دار و تابه‌های تفلون (خالی) تنها در 60 ثانیه بیش از حد گرم شوند.

پرندگان زینتی مانند طوطی و قناری به ویژه در معرض خطر هستند. اگر در آپارتمانی نگهداری شود که ظروف آشپزی با روکش PTFE بیش از حد گرم شود، بخارهای سمی تجزیه می توانند حیوانات را در عرض چند دقیقه بکشند.

دلیل: راه های هوایی آنها بسیار حساس تر از انسان است و به فلوروفوسژن بسیار حساس است. ماده بسیار سمی موجود در هوایی که پرندگان تنفس می کنند باعث تغییرات خونی تهدید کننده زندگی در ریه ها و ادم می شود.

اگرچه هیچ مطالعه مشخصی وجود ندارد، می توان فرض کرد که مقدار حد بحرانی برای پرندگان کمتر از 260 درجه سانتی گراد است که برای انسان اعمال می شود.

از جمله، مرگ 1000 جوجه که به دلیل لامپ های حرارتی پوشش داده شده با PTFE و گرم شدن تا دمای 202 درجه سانتیگراد در یک مرکز تحقیقاتی طیور، تلف شدند.

این کمترین دمای شناخته شده مرتبط با کشنده بودن PTFE برای پرندگان است. علیرغم کمبود شواهد، به صاحبان حیوانات خانگی مسئول توصیه می شود که گرما را از نزدیک زیر نظر داشته باشند، زیرا دودهای سمی تجزیه توسط دود قابل تشخیص نیستند.